I´m sorry, but i think you made a mistake. I did not asked before. I just joined this community(maybe a week ago), and this is the only post i sended. I saw the other guy post on downloading the game...and i saw your reply...and cause of your reply i try to buy it on amazon.com, but i was unble too. But if you think that the other guy and me are the same person, than i can prove you wrong. I live in Brazil (São Paulo, a major city, the 5th larger in the world in fact, and no, theres no mokeys in the streets, and i do not live in a tree) and here theres no way beyond the international card for me to buy the game...as i said, I saw it on Amazon for 49 bucks(brand new)...I post this cause i really like the game and i really like aviation, and couse i think that, here i could find someone that would be glad to help me on this matter...i do not suport piracy of any kind, and i only asked couse (again, to solve all the incertanties) there is no way i could buy it. I did not want to ofend or cause any kind of stress on you, but when i saw that 15 people read my post and the only comment posted is a little bit acid (to say at least), i became profoundly disapointed. And i can think in only tree reasons for something like this hapen. The first one is pretty simple, and i prefere not to beulive in it. Preconcep, racism, xenophobia and so on. The second one, more aceptable, is that you (and i don´t meam all of you, but a significant part, if not the majority) Americans are a little bit cold, and hardly care for a strange people. The third one (the one that i like most) is that you made a mistake, and confused me with this other post. In the begginig of the message i said that i can prove that your wrong right? And to do so i´m sending this same message in portuguese (with some simbol like this ~ that you don´t use...and just for curiosity this simbol is known as "Til" or for facilitate your pronounce "Tel", the t sounding just like in "Things").
I believe that you know a Brazilian or a Portuguese (No, we do not speak Spanish like the other Cucaratchos ok) that could read it and prove to you that i am speaking the truth...After all everyday thousands of illegal alliens (also known as poor people) invades your country. And before i finish with my comunist speech (i know that some of youmay have thinked something like that), i would like to add a little more infomation about my beatifull country. We have wonderfull Universitys (USP is one of then. try it for yourself...www.usp.br) Our president is a big motherfucker (Just like yours...) caled Lula (Shortname for Luis Inacio da Silva), our capital is Brasilia (Not Buenos Aires, as one of your former-president said (I think it was Nixon, but i´m not shure), a large part of the population don´t like Samba, and definitly, isn´t my people but yours that is hated all over the world, because of lies, exploration of other countrys and megalomania. If you really get confused, i´m solely asking for you to ingore the most exalted parts of my text, and to forgive me for my altered state...but if not, i´m sorry to say that´s everything that i wrote just before may fit you well.
Respectfully,
learmelin
PS: Sorry for my lousy english...
Me desculpe mas eu acho que você cometeu um engano. Eu não perguntei antes. Eu acabei de me juntar à esta comunidade (a apenas uma semana) e este foi meu unico post. Eu vi a mensagem do outro cara sobre como baixar o jogo...e também vi sua resposta...e graças à ela tentei comprar o jogo na Amazon.com, mas não consegui. Mas se você pensou que o outro cara e eu somos a mesma pessoa, então eu posso provar que se tá errado. Eu moro no Brasil (São Paulo, uma grande cidade, de fato a 5ª maior do mundo, e não, não existem macacos pelas ruas, e eu não vivo numa arvore) e não há outra forma de eu comprar o jogo que não seja com o cartão internacional...e como eu disse, eu vi na Amazon por 49 pratas (R$80,00)... Eu postei esse comentário por que eu adoro aviação, e também por que pensei que aqui eu encontraria alguém que ficaria feliz em me ajudar nessa questão...eu não apoio pirataria de tipo nenhum (e novamente para que não hajam confusões) não existe possibilidade de conseguir compra-lo. Não tive a intenção de ofende-lo ou causar qualquer tipo de mal estar, mas quando vi que quinze pessoas leram meu post e o unico comentário que recebi foi levemente acido (pra dizer no minimo) eu fiquei profundamente desapontado. E eu só posso pensar em três razões para algo assim acontecer: A primeira é bem simples e eu prefiro não acreditar nela. Preconceito, racismo ou xenofobia e por ai vai. A segunda, mais aceitavel é que você Americanos (e eu não me refiro a todos os americanos, mas sim a uma parte significativa, senão à maioria) são um pouco frios, e dificilmente se importam com pessoas estranhas. A terceira (a que eu mais gosto) é que você cometeu um engano e me confundiu com o outro post. No começo dessa mensagem eu disse que poderia provar que você estava enganado certo? E para tanto estou enviando essa mesma mensagem em português (com alguns simbolos como o ~ que vocês não usam...e só por curiosidade esse simbolo é chamod "til" ou para facilitar a sua pronuncia "Tel", o t soando como em Things). Eu acredito que você deva conhecer um Brasileiro ou um Português (Não, nós não falamos Espanhol como os outros Cucaratchos ok) que poderia le-lo e provar a você que eu estou falando a verdade...Afinal de contas milhares de imigrantes ilegais(Também conhecidos como gente pobre) invade o seu pais. E antes de terminar com meu discurso comunista (eu sei que alguns de vocês davem ter pensado algo parecido com isso), eu gostaria de adicinar mais algmas informações sobre o meu lindo pais. Temos otimas universidades (USP é uma delas. De uma olhada você mesmo...www.usp.br) Nosso presidente é um filho da puta (Assim como o de vocês), nossa capital é Brasilia (Não Buenos Aires, como um de seus ex-presidentes disse, acho que foi o Nixon, mas não estou muito certo), uma grande parte de nossa população não gosta de Samba, e definitivamente, não é o meu povo mas o seu que é odiado por todo o planeta, por conta de mentiras, exploração de outros paises e megalomania. Se você realmente se confundiu, eu peço solenimente que você ignore as partes mais exaltadas do meu texto, e que me perdoe pelo meu extado alterado...mas se não, sinto em lhe dizer que tudo que eu escrevi agora a pouco deve lhe cair bem.
Respeitosamente,
learmelin
PS: Desculpe pelo meu pessimo Inglês
|